Asiakkailta kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä: ei, %
Indikaattorit
Asiakkaan hoidon laatu ja saatavuus
Palautteen kerääminen asiakkailta, omaisilta ja henkilöstöltä
Asiakkailta kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä, %
Asiakkailta kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä, vastanneiden lukumäärä
Asiakkailta kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä, vastanneiden lkm
Asiakkailta kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä: ei, %
Tekniset kuvailutiedot
Koodiarvo
k24a_1__0
URI
http://meta.thl.fi/codes/beta/codeset/measure/version/1/code/K24a_1__0