Henkilöstöltä kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä: ei, %
Indikaattorit
Asiakkaan hoidon laatu ja saatavuus
Palautteen kerääminen asiakkailta, omaisilta ja henkilöstöltä
Henkilöstöltä kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä, %
Henkilöstöltä kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä, vastanneiden lukumäärä
Henkilöstöltä kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä, vastanneiden lkm
Henkilöstöltä kerättiin viimeisen vuoden aikana kirjallista palautetta palvelujen koetusta laadusta ja riittävyydestä: ei, %
Tekniset kuvailutiedot
Koodiarvo
k24a_3__0
URI
http://meta.thl.fi/codes/beta/codeset/measure/version/1/code/K24a_3__0